lunes, 1 de julio de 2019

Lord Visnú / World Music


Lord Visnú / World Music - Mestizaje
diumenge 30 de juny · 18.00 horas.
Naraniga Platja

Ens visita per primera vegada Lord Visnú resident del Solé Rototom Beach: La música és la banda sonora de la meva vida i com a tal sempre m'acompanya en els meus viatges, en la meva vida, en els meus somnis, en els meus alts i baixos ... el meu concepte musical és ampli, eclèctic, lliure i impregnat de les meves experiències, dels viatges, de les meves emocions i sentiments ... la forma d'alliberar tot el que porto dins expressant amb la música meva visió del món, sense cap dubte la música és una de les meves principals motivacions per seguir somiant amb un món millor ... si voleu sessions amb ànima, temàtiques i viatjar amb la ment ... aquí em teniu ... Namasté !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario