Dissabte 12 · 23h . Gin Master Class i degustació de Gintònics premium.
Direcció: Hilario Fombuena, Campio d'Espanya Cockteleria 2011 · Més que Barmans
25 places · Master Class més 2 gintònics premium =12 euros · 10 amb carnet amic del Naraniga
25 places · Master Class més 2 gintònics premium =12 euros · 10 amb carnet amic del Naraniga
Organitza Naraniga i Schweppes
Hilario Fombuena, campió d’Espanya de Coctelería,
imparteix una classe magistral de Gintònic al Naraniga
imparteix una classe magistral de Gintònic al Naraniga
El dissabte visita el Naraniga club de Borriana un dels
Bartenders més reconeguts a tot l’estat. Es tracta d’ Hilario Fombuena, un jove
valencià que esta aconseguint posicionar-se com una referència al món de la
cocteleria. De la mà de Schweppes i de les seues tòniques Premium Origins,
impartirà una classe magistral de serveis perfectes de diverses ginebras premium.
Ens explicarà modalitats i combinacions, història de la ginebra i alguns dels
seus secrets més apreciats. L’activitat esta destinada a un total de 25
persones que s’han d’inscriure al local i consistirà en la participación en la
Master Class i degustación de gintònics.
Es tracta de l’actual Campió d’Espanya Absolut de
Coctelería i de la Comunitat
Valenciana 2011 de Joves Barmans. A banda compta amb nombrosos guardons en modalitats
com Gintònic Innovador i Gintònic Clàssic.
A banda cal afegir als seus reconèixements el premi 2012 a
l’excel.lència en qualitat, sevei i promoció del turisme i el oci de la
Federació Valenciana d’Oci i
Turisme.
Hilario és peça clau en l’empresa Més que Barmans,
encapçalada per Iván Talens, un dels barmans més reconeguts del món. Este, encara
que jóve, ja consolidat projecte, ofereix serveis de formación en el.laboració
de coctels i combinats i es un exemple clar de l’espenta i el treball ben fet
al mon de la nit i l’oci.
Esta és la primera d’una serie
de col.laboracions entre Més que Barmans i Naraniga Gastro&Music en la
recerca d’oferir formació, servei
de qualitat i innovació als seus
clients. Per a mostra l’activitat que es realitzarà el proper 1 de juny, organitzada
per la Generalitat Valenciana. La campanya, anomenada “Tragos de Buen Rollo”
tracta de conciènciar en el consum responsable de begudes alcohòliques en temps
d’oci. L’acció al Naraniga consistirà en l’ela.laboració i degustació gratuïta
de còctels sense alcohol o amb baixa graduació.
té molt bona pinta! d'on traus tota esta gent? ;-)
ResponderEliminar