martes, 8 de mayo de 2012

Gin Master Class

Dissabte 12 · 23h . Gin Master Class i degustació de Gintònics premium. 
Direcció: Hilario Fombuena, Campio d'Espanya Cockteleria 2011 · Més que Barmans
25 places · Master Class més 2 gintònics premium =12 euros · 10 amb carnet amic del Naraniga
 Organitza Naraniga i Schweppes



Hilario Fombuena, campió d’Espanya de Coctelería,
imparteix una classe magistral de Gintònic al Naraniga
El dissabte visita el Naraniga club de Borriana un dels Bartenders més reconeguts a tot l’estat. Es tracta d’ Hilario Fombuena, un jove valencià que esta aconseguint posicionar-se com una referència al món de la cocteleria. De la mà de Schweppes i de les seues tòniques Premium Origins, impartirà una classe magistral de serveis perfectes de diverses ginebras premium. Ens explicarà modalitats i combinacions, història de la ginebra i alguns dels seus secrets més apreciats. L’activitat esta destinada a un total de 25 persones que s’han d’inscriure al local i consistirà en la participación en la Master Class i degustación de gintònics.

Es tracta de l’actual Campió d’Espanya Absolut de Coctelería  i de la Comunitat Valenciana 2011 de Joves Barmans. A banda compta amb nombrosos guardons en modalitats com Gintònic Innovador i Gintònic Clàssic.
A banda cal afegir als seus reconèixements el premi 2012 a l’excel.lència en qualitat, sevei i promoció del turisme i el oci de la Federació Valenciana  d’Oci i Turisme.
Hilario és peça clau en l’empresa Més que Barmans, encapçalada per Iván Talens, un dels barmans més reconeguts del món. Este, encara que jóve, ja consolidat projecte, ofereix serveis de formación en el.laboració de coctels i combinats i es un exemple clar de l’espenta i el treball ben fet al mon de la nit i l’oci.
Esta és la primera d’una serie de col.laboracions entre Més que Barmans i Naraniga Gastro&Music en la recerca d’oferir  formació, servei de qualitat i innovació  als seus clients. Per a mostra l’activitat que es realitzarà el proper 1 de juny, organitzada per la Generalitat Valenciana. La campanya, anomenada “Tragos de Buen Rollo” tracta de conciènciar en el consum responsable de begudes alcohòliques en temps d’oci. L’acció al Naraniga consistirà en l’ela.laboració i degustació gratuïta de còctels sense alcohol o amb baixa graduació.




 











  

1 comentario: